22 Kasım 2011 Salı

Geçen Hafta Noldu?

Beni twitter'dan takip edenleriniz varsa geçen hafta ne kadar sıkıntılı geçti biliyorsunuzdur. Daha önce şu postumda başıma gelen taciz olayından bahsetmiştim. Dava açıldı mı noldu bilmiyordum ve açılmadıysa da peşine düşmek istememiştim. Meğer bir dava açılmış. İlk duruşma üçüncü ayın ikisinde yapılmış. Ama bana tebligat gelmediği için haberim olmamış. İkinci duruşma geçen haftaydı ve benim bundan bir gün önce haberim oldu. O anda yaşadığım şoku anlatamam. Ben mahkemeye gidip o kişiyi görmek istemiyorum ama gitmek zorundasın diyorlar. Henüz avukatım bile yok ve saat 15:00. Koşa koşa dava dosyasını alıp bir avukata gösterdim. Gitme daha sonra gider ifade veririz dedi. Ama öyle kolay olmadı ve 2-3 günü son derece sıkıntılı geçirdim. Ayrıntıları artık önemli değil. 


Bu sırada yanımda olan kişilere ne kadar teşekkür etsem az. Yanımda olan, sıkıntımı dağıtan herkese, sadece ismini bildiğim, twitter üzerinden konuştuğum ama bana her gün gördüğüm pek çok kişiden daha yakın davranan herkese, ayrıca F'ye, G'ye ve S'ye :) çok çok teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder