18 Ocak 2011 Salı

Denedim, Memnunum:)


Ben kutu meyve sularını seven biri değilim.. Gazlı içeceklerin de hiçbirini içmem.. Yani gün içinde soda, ayran, bitki çayları, kahve ve siyah çay tüketirim.. Taze meyve sularına ise bayılırım.. Bırakın litrelerce içerim, kilolarca meyve yiyebileceğim gibi.. 

Ama yukarıda afili bir fotoğrafını gördüğünüz "YEŞİL" arkadaşımızın yeri bende ayrı.. Sebze-meyve suyu diyorlar kendisine.. Neler yok ki içinde: elma, portakal, guava, passionfruit, ananas, mango, kayısı, muz, üzüm, limon, havuç, kivi, kereviz, salatalık, lime, lahana, pancar, soğan, biber.. Öyle lezzetli ki!!.. Düşünün tatlı bir şey içiyorsunuz ama geriden geriden hafif bir taze kereviz kokusu:)))) 

Önyargılı yaklaşmayın lütfen, sevin onu.. En son A'cım böyle yaptı ama şimdi bayılıyor:)) Eh çok mu sağlıklı?.. Maalesef, taze meyvsebze suyu kadar sağlıklı olmasını beklemeyin.. Yine de gazlı içeceklere göre melek sayılır.. 

Kısacası için, içirin:))))

2 yorum:

  1. bir çok kereler elim gitti ama şekerli olduğu için cesaret edemedim :( eminim tadı güzeldir.aslında tadını bilmemem daha iyi olur sanırım :) bunları taze taze kendimiz sıksak çok daha iyi olur aslında, ama üşengeçliği had safhaya ulaşmış biri olarak sana akıl vericek son kişi benim :)

    YanıtlaSil
  2. Canım yerden göğe haklısın ama dediğin gibi o kadar korkunç ki yaşam tarzımız böyle zevkli işlere vaktimiz yok.. Yoksa ben her sabah erkenden kalkayım, sporumu yapayım, taze meyve uyumu sıkayım, gazetemi okuken aheste aheste kahvaltımı edeyim, duşumu alayım, koşuşturmadan giyineyim, hazırlanayım evden öyle çıkayım istiyorum.. Sabaha karşı 3 gibi kalkarsam tüm dediklerimi yapabilirim aslında:)) çok uzak bir hayal değilmiş yahu:)))

    YanıtlaSil