11 Mart 2011 Cuma

Bu Bahar..

Dün akşam eve giderken son tanecikler atıştırıyordu... Çok korkmuştum bu kış kar göremezsem diye.. Ben çok seviyorum.. Yağsın, her yer bembeyaz olsun.. Karda yürüyeyim.. O yüzden istemiyordum bahar gelsin.. Artık umudum kalmamıştı ki yağdı:))) 2 gün gece aralıksız yağdı evimin oraya:)) Dün akşam eve geldiğimde artık gidiyordu belliydi.. 


Bu sabahsa hava çok güzeldi.. Tazeydi.. Şimdi de güneş açtı.. Bahar geliyor.. Bu da bir dönüm benim için.. Öyle sadece yıl başlarında kararlara boğulanlardan değilim.. Her mevsim geçişinde mutlu olurum, o mevsime göre isteklerim değişir..  Şimdi ben bu bahar;


Böyle leziz şeyler yemek:)))





Ama ayrıca sağlıklı beslenmek:))


Her gün sabah akşam sporumu yapmaya devam etmek..



Saç rengimi değiştirmek (aşağıdaki gibi evet:)))


Küçük bir dövme sahibi olmak..

Belki böyle çılgın bir kedi..


Ama daha çok böyle sevimli bir yavru köpük sahibi olmak:)


Beni mutlu edecek şeyler almak..

Daha çok su içmek..


Tırnaklarıma rengarenk ojeler sürmek..


Böyle leziz içecekler tüketmek (bıktım çaydan kahveden bugün))

İnsanların benle ilgi düşüncelerini ve söylediklerini umursamamayı başarabilmek..


Arkadaşlarımla eğlenceli vakit geçirmek:)

Kendi kendime keyif yapmak:)

Yağmurda ıslanmak..

Yağmurun denize yağışını izlemek..



Daha çok okumak..


Evimde ufak değişiklikler yapmak..

Kendimle uğraşmak..


Bolca fotoğraf çekmek..


Böyle bir yerde tatil yapmak..


Karpuz yiyeceğim günü beklemek (ve tüm diğer yaz meyvelerini:)

Vee..


İstiyorum..


6 yorum:

  1. çok güzel fotoğraflar ya :) ben de yapıcaaam :) karpuzu ,denizi ve güllü evi özellikle çok beğendim :) ve yine tamamen aynı fikirdeyim seninle :) spor olarak tek yaptığım şey yürüyüş olsa da :)

    YanıtlaSil
  2. :) bekliyorum canım senden de:))) Ayrıca yürüyüş iyidir candır:))

    YanıtlaSil
  3. umarım bütüüün istediklerini yaparsınn :):)hepsini de bizlerle paylaşırsınn:)

    YanıtlaSil
  4. ben bayıldım bu fotoğraflara ve dileklerine. paylaşıyorum doğrusu bu istekler:)

    YanıtlaSil
  5. fotorafları cok guzel secmişsin ve benim istediklerime cook benziyor bunlar(: umarım gerceklestiririz :))

    YanıtlaSil