30 Mart 2011 Çarşamba

Filmler, Kitaplar ve Ben

Annem gitti çoktan ama ben yazamadım, uzak kaldım.. Bu aralar; 


Film izledim bolca..


Edward Norton ve Spike Lee isimleri bana yetti.. Çok beğendim ayrıca..


İzlememiştim, ısrarlara dayanamadım.. Vakit geçirmek için iyi.. Sıkıntı giderici..


 Animasyonlara bayılıyorum.. Ne olduğu hiç farketmez, izlerim..

İşte bu film beklentimin çok üstünde çıktı.. Dümdüz gidiyordu, sonunda bir baktım ağlıyorum..


Hep yarım yamalak izlemiştim nedense.. Baştan sona izlemeyi başardım sonunda..Film için söylenecek bir şey yok zaten, malum.


Bu da vakit geçirmelik filmlerden..İşin içine biraz sosyal sorumluluk, biraz aşk katmışlar.. Olur olur..


Bu filmi izlemediyseniz eğer kaçırmayın.. Çok etkileyici gerçekten.. Çarpıyor, dikkat..

Diğerlerini de sıraya koydum..


 Kütüphanede buldum.. Johnny Depp var diye aldım açıkçası..


 A ısrar ediyor.. İlk bunu izliycem..



Bu ikisini maalesef henüz izleyemedim.. Bu haftanın planı bunlar..


Sonraaa okudum tabii... 

J.M. Coetzee Nobel Ödüllü bir yazar.. 2 kere de Booker Ödülü'nü almış.. Utanç tavsiye edebileceğim bir kitap.. Bir kere çok akıcı bir dili var.. En basit haliyle kadın-erkek ilişkileri ve tecavüz üzerine düşündürten ama diğer taraftan ırkçılığa başka bir açıdan baktıran okunası kitap .. Benim çok beğendiğim bir çevirmeni var İlknur Özdemir..  283 sf. ve 19 lira.. Can Yayınları'ndan..


Maceraperest Kitaplar'dan çıkan bu kitap bu sıra benim ev kitabım.. Yani evde uykuya dalmadan önce okuduğum bir kitap.. Tek bir yazarı yok hazırlayanı ise Lawrence Block.. Pek çok ünlü polisiye/gerilim yazarının, bir başka yazarın en beğendikleri hikayesi ile kendi en beğendikleri hikayelerini paylaştıkları bir kitap.. Edgar Allen Poe'dan Stephen King'e pek çok yazarın en iyi hikayelerini zevkle okuyorum..Oğlak yayıncılığın Maceraperest Kitaplar dizisinden.. 2 cilt birarada.. 672 sf.. Sanırım şu ara satışı yok..


Bu benim ara kitabım.. Verdiğim aralarda okuyorum.. Ama cık olmadı, bir türlü sarmadı.. Bitireceğim elim mahkum.. Bakalım fikrim değişecek mi?? Can Yayınları yine.. 544 sf ve 28,5 lira..


Orhan Pamuk'a, kitaplarına aşığım.. Bu ara yol kitabım, Beyaz Kale.. Bitmek üzere ve ben yine büyülendim.. İletişim Yayınları'ndan.. 199 sf.. 19 lira.. 

Hmm evet 3 kitabı aynı anda okuyorum.. Genelde hep böyleyim zaten..

Bunların dışında Pazar günü YGS'de görevliydim.. Apayrı bir macera oldu bu seferki.. 

Alışveriş rejimindeyim.. Almamaya çalışıyorum.. Başarılı sayılırım..

Geçen cuma eve erken gelip çiçeklerimle ilgilendim.. Yakında!! :)

Son olarak hayat fena değil bak.. Öyle tuhaf, deneyler falan:))

1 yorum:

  1. Maceraperest Kitaplar'dan çıkan kitabı çok çok merak ettim. Hemen almalı :) Eğer polisiye öyküleri seviyorsan Kara İstanbul ve Kara Manhattan'ı da tavsiye ederim. Serinin devamı da gelecek...

    YanıtlaSil