21 Mart 2011 Pazartesi

Heeyy annem bana kalmaya geliyorrr:))

Yeni evime taşındığımdan beri ilk defa annem evime kalmaya gelecek:) İki dakikada bir arayıp anne bana şunu getir bunu getir diyip duruyoum.. Anneee bana sarma yapalım, annee nohut yapalım, annee iplerimi getir, hayır yaa ben kendi kazağımı örücem sen ör hırkanı:)))

Eve gelince bu akşam hemen sporumu yaptım ki aradan çıksın.. Ardından koşa koşa markete, temizlik malzemesi bitmiş, onu almaya.. Ardından şöyle bir temizlik.. Duş alayım derken yorgun argın oturdum, dinleniyorum ki bir şey eksik.. Ne ama ne??? Aniden hatırladım ki akşam yemeğini unutmuşum ben.. Spor öncesi süt içmiştim onunla kalmışım.. Saat olmuş 22:00.. Amaan bir havuç rendeledim brokoli attım içine oturdum yedim.. Ki aç bile hissetmiyordum zorla yedim, kilo veririm korkusuna yani..

Neyse efeniim.. Böyle işte yarın akşam annem geliyorr.. Biz sarma yapacağız, örgü öreceğiz bol bol, sonra dedikodu yapacağız, shopping fest'e katılıp bir şeyler alacağız, akşamları çay demleyip türk kahvesi pişireceğiz:))

Ev temiz, brokoli dışında yemek yok, örgüler hazır:)))) Bekliyorumm:))

2 yorum: