30 Aralık 2010 Perşembe

Ve Hayat Sus Dedi Artık!!

Sanki bu bir gelenek.. Elbette yeni yıl listelerinden bahsediyorum, ve geçmişle yüzleşmelerden.. Her sene yılın bu zamanı insanların içine düştükleri telaştan.. Alınan yeni kararlar, yapılan planlar, değişim çabaları, gazetelerde astroloji köşelerinin peşine düşüp yeni bir yılda başımıza gelecek güzel şeylerin erken gelen haberleri, umutlar ve evet umutlar.. Korkuyoruz sanki her biten yıldan.. Bitiyor ya bir telaştır alıyor bizi.. Bir sene daha geçmişken öylece;  yapılmamışlar, hevesler, içimizde kalanlar sarıyor her yanı.. Ve yeni başlangıçların umudu.. Bir şans daha tanıyoruz kendimize.. Bir haftalık şanslar.. Bir hafta sonra unutuluyor bütün bunlar.. Hemen alışıveriyoruz yeni yılın sıradanlığına.. İşte bir Ocak daha.. Sıradan bir iş günü, sıradan yorgunluklar, sıradan eğlenceler.. Ve hep çok zamanımız var nasılsa yaşamaya.. Yeni bir Aralık gelene kadar rahatız ya..

Ve ne acıdır hepimiz biliyoruz aslında zamanımız falan olmadığını.. Her gidenin peşinden anlıyoruz bunu ve elbet unutuyoruz yine bu acı gerçeği.. 


Var mı yeni yıldan bekledikleriniz? Belki istekleriniz? Var benim, sadece bir tane.. Ne mi? Kararlı olmak istiyorum ben bu yıl.. 2010 geçmişte kalsın tamamen.. Sanki hiç yaşanmamış gibi başlamak istiyorum bu yıla.. Kötü geçtiğinden değil.. Aksine çok neşeli, çok karışık, çok şaşırtıcı, çok heyecanlı bir yıldı.. Her şey vardı içinde.. Bu sene de olsun.. Her şey güzel olsun.. Tamam ama ben gerçekte bu yıldan beklemiyorum birşeyler.. Kendimden bekliyorum.. Kendimden istiyorum..


Hepimize aradığımızı bulduğumuz bir yıl diliyorum.. Doya doya yaşayacağımız bir yıl.. Herşeyin delicesine yaşandığı bir yıl.. Bu yıl sıradan iş günleri, sıradan arkadaşlıklar, sıradan eğlenceler olmasın.. Değiştirin kendinizi, çevrenizi ve bu gelen yeni yılı..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder