6 Aralık 2010 Pazartesi

Peki ya uyku tutmazsa?..

Öylesine yorgun geldim eve bu akşam ben.. Alelacele birşeyler atıştırdım, çayımı içtim.. Yatağıma uzandım.. Gözlerim sımsıkı kapalı uykuyu bekledim.. Bekledim.. Mümkünü yok gelmedi..Üstelik melankolik bir hava.. 

 

Napılır ki uyku tutmayınca.. Yavaşça kalkılır yataktan, önce evde bir tur atılır.. Su doldurulur kocaman bir bardağa.. Sevilen bir kitap alınır kütüphaneden, sayfaları şöyle bir karıştırılır.. Hafif bir gülümseme, belki de hüzün yüzünüzde.. Bir an dalıp unutulur sıkıntılar ama yetmez.. Sevilen bir film, dizi izlense.. Cık.. Yok yararı.. Bazen hiçbirşeyin yararı olmaz.. 


Müzik açılır bu sırada ki daha kötü yapar bu herşeyi.. Bir şarkı.. Dinledikçe artan bir sıkıntı.. Şarkı sizin için yazılmıştır sanki.. Give me wings, give me wings.. Now i'm stuck on the ground.. 

Hiç böyle hissetmedim demeyin nolur bana.. Sıkıştım kaldım işte ben.. Kanatlarım olsun istiyorum.. Ve hiç sorumluluğum olmasın.. Kaçabilmeyi umuyorum..Herkesin bir nedeni vardır ya elbet benimde var.. Belki minicik, ufacık ve hatta saçma şeyler.. Ama bana aitler, benim gözümde kocamanlar, sorunlar..

Son dönemde hep bu gel-git.. Akşam ya da haftasonu kendimi topluyorum ve BUMM!! Sabah başa dönüyoruz.. Görüyorum ki herkes mutsuz.. Oysa ben öyle seviyorum ki hayatımı.. Öyle mutluyum ki içinde.. Çözüm; olumsuz kimseleri görmemek, duymamak mıdır? Size dokunmalarına bir şekilde engel olabilmek midir? Umursamaz olmak mıdır? Belki de..


İşte, çıkamayınca işin içinden buraya yazıyorum.. Rahatlıyor muyum? Kesinlikle evet.. Pes ediyor muyum? Asla!! Uykum kaçmış olabilir.. Kafam karışmış olabilir.. Belki ne yapacağımı bilmiyor olabilirim.. Ama her seferinde aynı gerçeğin farkına varıyorum.. Hayatıma dokunulmasına izin veremem.. Şimdiye kadar her ne yaptıysam kendim yaptım.. Tüm kararlarım bana ait.. Başkalarının öyle kolayca yıkmasına izin veremem.. Vermem.. Yarın nolacak bilmiyorum.. Ama ben denemeye devam edicem sanırım.. Başka bir yolu yok öyle değil mi? 


Peki ya artık gözlerinizden uyku akıyorsa?? Güzel rüyalar görmeniz ve çok mutlu uyanmanız dileğiyle.. Tatlı rüyalar (en son ben dedim:))

Heyyy Günün Jingle Bells'ini unutmuş değilim.. Ruh halime uygun olarak daha isyankar bir Jingle Bells.. İyi dinlemeler:))
Not:Fotoğraflar Deviantart'tan.. Beni, sizi, hepimizi mutlu etsinler diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder