14 Aralık 2010 Salı

Denedim, Memnunum-1

"Öyle çok kozmetiğe meraklı biri diilim ben" diyebilmeyi isterdim.. Çok "cool" bir havası oluyor öylelerinin..:) Ben öyle diilim.. Çok çok meraklı olmasamda cildimi düzenli olarak mutlaka nemlendiririm.. Bunun için de sürekli araştırırım, yeni şeyler bulurum, denerim.. Bu gece oturmuş çalışırken dudaklarımı yemeye başladığımı farkettim.. Koşarak "Blistex" imi aldım.. Sürdüm dudaklarıma, rahatladım:))

"Blistex" i ben geçen kış keşfettim.. O zamandan beri vazgeçilmezim.. Kışın soğuktan çatlayan patlayan dudaklara merhem olmakta.. Gece sürün, sabah nerdeyse tamamen iyileşmiş dudaklarla uyanın.. Şu aşağıdaki benim kullandığım..  Lip Conditioner.. Sürdükçe dudaklarınız hafif hafif yanıyor naneden.. Anında ferahlatıyor.. Ama dikkat etmeli çünkü çok lezzetli.. Yalayıp bitirmeyin:))



Üstelik uzun süre kullanıyorsunuz.. Verdiğiniz paraya değiyor kesinlikle.. Bu arada, lip balm tarzı ürünler sadece kadınlar içindir diye bir yanılgıya düşmesin lütfen erkekler.. Çatlamış dudaklar tüm insanlığın sorunu.. Lip stick formatındakiler canınızı sıkıyorsa, bu kutucuklar da tam size göre:)

Pek çok çeşidi mevcut.. Ben diğerlerini denemedim.. Bu kutucuğa takıldım, vazgeçemiyorum:)) Burada markayla ilgili her şey var.. Türkiye'de "Watsons"da, "Gratis"de, eczanelerde satılıyor..

Kullandım, Memnunum.. Vazgeçemeyecek kadar bağımlıyım:)))

Son iki post Jingle Bells unutulmuş.. Demek bugün üçlemeliyiz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder