16 Aralık 2010 Perşembe

Denedim, Memnunum-2

Ben zavallı ben.. Her daim saçlarımla başım beladadır.. Öyle kafasına göre takılan saçlarım var ki!! Benden bağımsız yaşıyorlar.. Dalgalı/kıvırcık bir yapısı var.. Kabarmaya bayılır.. Hele biraz nem görsün çılgınlar gibi elektriklenir.. Ben acılar içinde yatıştırmak için uğraşırım da uğraşırım.. Kimi gün de sakinler, uysallaşır.. Anlamak ne mümkün :((

Böyle bir şey işte:)

Yazın çok daha rahat benimki gibi bir saça bakmak.. Hava sıcak, yıkadıktan sonra kendi halinde kurumaya bırakmak mümkün (zira fön makinasına da alerjisi var saçlarımın.. Kabardıkça kabarır..). Her gün yıkamak da işten değil.. Böylece binbir çeşit şey sürüp şekil vermek nispeten kolay..

Peki ya kışın ya da mevsim geçişleri.. Hava nemli, yağmurlu, rüzgarlı.. Kabarması için her tür etken mevcut.. Üstelik her gün saç yıkanmaz.. Yıkansa kendi halinde kurumaya bırakılamaz (sinüzit çarpar alimallah).. Bir düzleştirici kullanırdım ben.. Düzleştirirdi şöyle böylede olsa.. Ama yine de kabarırdı o saçlar.. Sürekli kuaföre gitmek canımı sıkardı.. Sonraaaa bir arkadaşım sayesinde şu düzleştiricilere takıldı aklım.. Günlerce araştırdım.. Bir dolu marka arasında gittim geldim.. İnternet araştırmalarım bitince sahaya indim annemle.. Veee sonunda Braun ES2 saç düzleştiriciyi aldım..



Yahu bunca zaman ben neden eziyet çekmişim?.. Yıkıyorum saçımı.. Delicesine kurutuyorum, kabarsın istediği kadar umrumda değil.. Sonra düzleştiriyorum 10 dakikada (saçım kısa sayılır ama benim).. Üstelik hiçbir şey sürmeden.. Nem, yağmur, rüzgar.. Bana mısın demiyor.. Öyle dümdüz, yumuşak saçlarımla mutlu mutlu dolaşıyorum ortada.. 

Saçı yıpratıyor mu henüz bilemiyorum.. Satin ion teknolojisi varmış efendim.. Bir tuşa basıp çalıştırıyorsunuz.. Sorarsanız yıpratmıyor saçı.. Bence mininum da olsa yıpratacaktır.. Çok sık kullanmamalı.. Ben saçlarımın ucuna saç bakım serumu sürmeyi ihmal etmiyorum.. 

Sonuç: Kullandım, memnunum.. Hayatta vazgeçmem..

En güzelini sona saklıyorum.. Haberiniz olsun:)))
Ama bu da çok eğlenceli:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder