22 Aralık 2010 Çarşamba

Ah be..

Sizi bilmem ama ben yoğun olmayı severim.. Hayatımın her döneminde böyleydi.. Üniversite hayatımda haftanın 7 günü okula giderdim.. Üstelik evim çok uzaktı.. Her gece geç saatlerde eve gider kısacık uykular sonrasında sabahın köründe yine yollara düşerdim.. Hatta bir ara yorgunluktan bunalıma girmiştim.. 

Şimdi öyle değilim sanki.. Çok yoğunuz bu bir gerçek ama eve gelip yatmaktan başka düşündüğüm şey yok.. Zor geçiyor günler evet.. Yapılacak tonla iş var.. İş çok oldukça içten içten sevinip dıştan dıştan söyleniyorum..

 Labımızın küçük bir kısmı:)

 Ben kendimi petrilere adamışken:)

Bu ise benim zavallı, çilekeş masam:)

Ama iş dışında bir şey yapamıyorum.. Bir tek film izleyip, kitap okuyorum.. Bir de bunları yaparken örgü örüyorum.. Sonra cup yatağa.. Hatta erken yatmazsam dinlenemem diye korkuyorum.. Bu da can sıkıntısı yapıyor ben de.. Bunalıyorum.. Ben bir kaç işi birarada yapmıyorsam eğer performansım düşer.. En ufak işi yapamaz olurum.. Korkuyorum kendimden..

Böyle işte.. Anlayacağınız kendimden sıkılmış durumdayım.. Sanırım biraz değişiklik gerek bana.. Evet evet kesin değişiklik gerek..:))

Not: Bu ara bir de Ahmet Ümit okuyorum.. İstanbul Hatırası.. Bu kadar iş olmasaydı eğer 3 günde 20 kere bitirmiştim, öyle sürükleyici:))) Daha sonra bahsedeceğim elbet:)

Bir deeee  Ben bu versiyona bayıldım:))

Bir deee öptüm hepinizi..


Bir dee iyi ki kitaplar var.. Onlar da olmasa napardım..

4 yorum:

  1. canım benim, bu iş hayatı bitirdi bizi kendi zevkimize göre bişey yapamaz olduk.hatırlıyorum üniversitedeyken,evim uzak olmasına rağmen,hem dans kursuna hem gitar kursuna yazılmıştım ve haftasonları bile o yolları çekiyodum da gıkım çıkmıyodu :) şimdi iki adım yerde okulum var gidiyorum ama inan keşke evde olsam da azcık uyusam diye dua ediyorum her gün ! yaşlandık mı? bedensel olarak belki biraz ama beyin hep 20'lerin başlarında :)

    YanıtlaSil
  2. Evet.. Düşündükçe bunalıyorum.. Kafa hep 20.. Ama yorgunluk isteklere engel olmasın.. hayat bu kadar sıkıcı olmasın.. Olmaz mı?

    YanıtlaSil
  3. yazını okuyunca eski günlerim geldi aklıma üni de bitirme tezi için ne kadar sabahladıklarım...şimdi ise eda uyusa da ben de yatsam diye gözüne bakıyorum...geçen gün kurduğum cümleleri buraya yazınca dayanamadım duramadım birşeyler yazmadan...
    İstanbul Hatırası öyel içime işlemiş ki 4 sene lise 4 sene üniversitede oralar da okuyup da nasıl göremedim dedim hep içimden...Şimdi beyoğlu rapsodisi'ne başladım o da fena değil tavsiye edilir...:)

    YanıtlaSil
  4. yaşlanıyor muyuz ne? Ama öyle şirin bir şeyle uğraşmak bitirme tezlerinden çok daha zevklidir eminim:)))

    Güzel kitaptı evet.. Okurken kimi yerler çok tanıdık geldi.. Bazen de gidip görmeliyim dedim.. Kızdım kendime hatta.. "Beyoğlu Rapsodisi"ni de okudum canım.. O da çok güzeldi evet.. Bu kitaba hazırlık gibi o da.. İyi okumalar:)))

    YanıtlaSil