21 Ocak 2011 Cuma

5 Dakkada Değişir Bütün İşler...

Dün sabah işe gelirken tatil hayalleri kuruyordum.. Bedensel olarak süper durumdayım ama beynim maalesef cızırdıyor.. Kafamın verdiği hata raporu sayısı artmışken, şu raporu teslim eder etmez şöyle bir iki gün tatil yapsam dedim.. Bu hevesle bir de güzel araştırdım, planlar yaptım. . Şöyle yakın bir yerlere giderim.. En çok 2-3 saat uzaklıkta.. Yanıma bir parça eşya alsam yeter.. Bir de i-pod'umla bir kaç kitap.. Cuma akşam çıkarım, pazar akşamı ya da pazartesi sabahı dönerim.. Bütün gün kitap okur, kafamı dinlerim.. 




Abant iyi bir seçenekti:)) Oteller biraz pahalıydı ama iki gece için değerdi:)

Sonra Ağva/Şile tarafına gitsem dedim..



Çok güzel bir kaç otel bulmuş, fiyat bilgisi alayım derken önümüzdeki hafta çılgınlar gibi çalışmaya başlayacağımızın haberi  geldi.. Bir program yaptık ki oooo.. Yok hiç canım sıkılmadı.. Yoğun çalışmak benim için tatil gibidir.. Kafamı böyle de dinleyebilirim ben.. Yeter ki boş kalmasın o zaman çok bozuluyor, arıza çıkarıyor:) Hem bütün gün deli gibi koşturduktan sonra akşam evde ayakları uzatıp keyif yapmanın tadı başka oluyor.. :) Memnunum yani.. Araştırmalarım boşa gitmedi elbet.. İşleri biraz yoluna koydum mu kaçarım ben:)) Kışın tatilin tadı da başka çünkü:))

Bu nedenle ben bugün anneme doğru yola çıkıyorum.. Haftasonu annem bana baksın, beslesin:)) Ben de biraz vitrin gezeyim, dolaşayım, dinleneyim.. Pazartesi sabahına enerji gerek:))) 

Ben yine de küçük bir tatil yapmaya gidiyorum sayılır.. Hepinize iyi haftasonları:))

1 yorum: