5 Ekim 2011 Çarşamba

Ben Geçen Hafta..

1. Ne Okudum?


Ben daha önce hiç Çıtır Edebiyat (Chic-lit) ürünü bir kitap okumadım.. Ama okuyan arkadaşlarımı gördükçe açıkçası merak da ediyordum.. Ama bu tarz kitaplara vereceğim paraya acıyordum.. Ben de sahaflarda aradım.. Bulunca da hemen aldım.. Ne öğrendim? Bu kitapların çok eğlenceli olduğunu, 500 sayfa bile olsa en fazla 2 günde okunabildiğini, kafa dağıttıklarını, asla yormadıklarını okunduklarını öğrendim.. Demek ki kafayı boşaltmak, rahatlamak için okunabilirler.. Şimdi okul kütüphanesinde olanlara sardım.. Yani bu türde okumaya devam:)

2. Ne İzledim?

Eski korku filmlerine sardık.. Elm Sokağı Kabusu serisinin 6 filmini de izledik.. Neden bu kadar korkmuşuz zamanında acaba ? :)


Jim Carrey'nin son filmi Mr. Proper's Penguins  (Babamın Penguenleri).. Jim Carrey'nin rol aldığı bazı müthiş filmleri düşününce çok sıradan belki.. Ama bu adamın oyunculuğu zaten hep çok iyi.. Sadece bazı filmlerde çok çok daha iyi olabiliyor.. Öylesine çekilmiş bir film belki ama eğlendiriyor mu? Evet..

Bir gece, o filmi izleyelim hayır bunu izleyelim kavgaları sonucu "Beastly" denen bu filmi bulup izledik.. Mümkünse uzak durun.. Film 2011 yapımı ve hiç bir numarası yok.. 


Yine eski korku filmleri kuşağından bir diğer film.. ŞEYTAN.. Söylenecek fazla da bir şey yok.. Bir iki sahnede cidden rahatsız olduğumuz da itiraf..


Şimdiye kadar izlediğim hiç bir Woddy Allen filminden pişman olmadım.. İster sadece yönetsin, ister hem yönetip hem oynasın.. Whatever Works'de öyle güzel bir film.. 


Melody - Üzgünsün biliyorum. Anlamanı beklemiyorum.Nasıl anlayabilirsin ki?
Boris - İnan bana, eğer kuantum fiziğini anlayabiliyorsam, düşük zekalı bir sopa çeviricisinin düşünce tarzını da anlayabilirim.



"Yeni yıl kutlamalarindan nefret ederim. Herkes umutsuzca egleniyor. Acınasi embesiller gibi kutlama yapmaya calisiyorlar. Neyi kutluyoruz? Mezara yaklasmamizi mi? Bu yüzden ne soylesem azdir "alip vereceginiz bütün sevgi, çalabileceginiz ya da üretebileceginiz bütün mutluluk zarefetin olcüsü.. Ne istiyorsaniz kendinizi kandirmayin hepsi kendi insancil becerilerinize bagli. Var olusunuzun büyük parcasi sanstir kabul edin. Milyonlarca sperm icinden tek bir sperm sizi yaratan yumurtayi buluyor. Sakin dusunmeyin panik atak olursunuz! Gordugunuz gibi gercekleri bir tek ben goruyorum. İste dahi buna diyorlar..."




Nedimeler ise gerçekten son dönemde beni en çok eğlendiren film oldu.. O kadar çok güldüm ki.. Mutlaka izleyin derim..






3. Ne Dinledim?

Hmmm bu hafta playlist düzenlemesi yaptığım için karmakarışık şeyler dinledim.. Ama en en en çok bunu dinledim.. Neden? Çünkü bazen kendimizi güçlü hissetmek için dışardan desteğe ihtiyacımız vardır.. Tavsiyem mp3 player'a atın, uzun sonbahar yürüyüşlerine çıkın bu şarkının eşliğinde.. İyi geleceğini garanti ediyorum..

4. Gezentilik?

Alışveriş için gezmeleri saymazsak haftasonu son Caddebostan sahil eğlencelerinden birindeydim.. Ve şimdi tuhaf ağrılara sahibim.. Kısacası artık sahilde oturma zamanı geçmiş.. Sıkı giyinin:) 

5. Mmmmh?

Bence en güzel yemek başkasının yaptığı sizin de yediğiniz yemek.. A'nın yaptığı domatesli havuçlu bir sosa sahip makarna ile kaşarlı mantarlar yanında şarapla harikaydı.. 

6. Mutlu Edenler?

Mutlu olmak çok basit bir olay değil mi? Güzel geçirdiğim bir hafta sonu mutlu etmeye yetti beni:)

7. Gıcığım?

Hiçbir şeye gıcık olmadım bu hafta.. Aferin bana:) 

8. Ne aldım???

Bu sezon için istediğim 3 ya da 4 çanta var.. Biri buydu.. Aslında tabasını alacaktım ama kırmızıyı görünce akan sular durdu..




The  Body Shop'tan bir fondöten aldım.. Extra Virgin Minerals diye bir seri çıkardı Body Shop.. Ve inanılmaz güzel sürülüyor.. Yumuşacık.. Fırçası da gayet kaliteli (yanınızda taşıdığınız günler rahatlıkla kullanılabilir).. 65 tl gibi bir fiyatı var.. Gayet uygun..





Ne zamandır parabensiz, alüminyum tuzsuz bir deodorant istiyordum. Aslında yurtdışından alacaktım.. Ama malum artık alışveriş yapamıyoruz.. Sağolsun Body Shop.. Ben stick olanı seçtim roll on yerine.. 55 g ve 20 tl.. Uzun uzun kullanırım gibi geliyor.. Yani karlı bir alışveriş diyebiliriz.




F ise bir allık almıştı.. Bu kadar alışveriş yapınca bize birer hediye seçme hakkı tanındı (Body Shop'ta böyle bir kampanya var.. 50 tl üzeri alışverişinize bir stand dolusu üründen dilediğinizi seçme hakkı veriyorlar).. Biz tabii seçemedik.. Sonuçta payımıza birer salatalık özlü tonik düştü.. Ben tonik yerine gül suyu kullanıyorum şu ara.. O bitince buna geçerim..




H&M'in internet sayfasında görüp bayıldığım bir bileklik vardı.. Uzun aramalar sonucu bulundu:)






Veee ojeler :)



Son olarak H&M'den bir gömlek aldım.. Çok uygun fiyatlı ve güzel.. Ama H&M'de bu sezon pek bir şey yok gibi geldi.. Belki daha gelecek ürünler vardır (umut umut). Yoksa kalitesine göre pahalı ürünler var.. 

9. Aklıma Takılanlar?

Woddy Allen'ın son filmi, Zara'da gördüğüm bir çanta ve palto, bir çizme, Pera Müzesi'nin yeni sergileri.. Ve en acısı bu sene iş yüzünden katılamayacağım Filmekimi.. Beni acımla yalnız bırakırsanız sevinirim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder