19 Ekim 2011 Çarşamba

Ben Geçen Hafta..

1. Ne Okudum?

Yeni kütüphane arayışlarımda İlçe Kütüphanesini buldum 2 hafta önce.. Kitaplar kötü kullanılmış, her yer karışık.. Ama kitap işte.. Hemen Agatha rafına yanaştım.. En fazla 10-12 tane Agatha Christie kitabı vardı.. Az evet ama napalım hiç yoktan iyidir.. Ben ilk okuma için Uyuyan Ölüm'ü seçtim.. 2 günde de bitirdim:))


G kendi kütüphanesinden bana Stieg Larsson'ın kitabını getirdi.. Ejderha Dövmeli Kız'ı bir solukta okumuştum.. Ateşle Oynayan Kız'da toplamda 5 gün içinde bitti.. Elimden bırakamadan okudum..


Ateşle Oynayan Kız, Stieg Larsson, Pegasus Yayınları, 679 sf, 22 tl.

2. Ne  İzledim? 

Pazar günü sonunda biz de Woddy Allen'ın son filmini izledik.. Ben bir Woddy Allen hayranıyım.. Beğenmediğim bir filmi yok.. Bu da öyleydi..


Bu ara pek öyle film izlemiyorum.. Daha çok dizi takip ediyorum.. House, Fringe yeni bölümleri derken geçiyor zaman.. İzlediğim filmlerden biri 1987 yapımı Dokunulmazlar.. Kevin Costner, Robert De Niro, Sean Connery.. 



Bir de çerez bir film olarak "Easy A" yı izledik.. E eğlenceliydi doğrusu..







3. Ne Dinledim?

Midnight in Paris filmi izlenince tabii filmin sountrack'i bağımlılık yaptı.. Arılar, tembel deniz anaları, istiridye koyundaki istiridyeler, romantik süngerler hepsi bunu yapıyor:)

Hugh Laurie'nin albümü "let them talk" u dinlemeyi geciktirerek ne çok şey kaçırdığımı gördüm ayrıca.. Arayı kapamam lazım:) Dinleyin hemen siz de..

4. Gezmece?

Sadece pazar günü Palladium'a gittik.. Sinema amaçlıydı aslında ama alışveriş için gezmeyi ihmal etmedik.. Hava zaten buz gibiydi..  Pek dışarı çıkılacak durum yoktu..

5. Bayıldım?

Krispy Kreme'de yeni kekler çıkmış.. Yaban Mersinlisini denedi G. Ben ise saçma bir şekilde Balkabaklı Donut aldım.. Pişman oldum.. Çünkü G'nin keki harikaydı.. Bu keklerin tuzlularına KopKop (peynirli- ıspanaklı, tarçınlı, küp kıymalı-cheddar peynirli), tatlı olanlara ise kruffin (çikolatalı ve yaban mersinli) deniyor.. Genelde dışarıda yediğim keklerden mutsuz olurum.. Ama bunun yumuşacık kekinin hastası oldum:) Maalesef her mağazasında yoklarmış.. Olsun, olanı bulursanız kaçırmayın derim.. Bakın tam şuradalar.

6. Sıkıntı

Ayrıntılara artık girmeyi istemediğim bir taciz olayı yaşadık.. Hemen yanımda yürüyen arkadaşım tacize uğradı.. Polisi aradığımızda da bizi geçiştirdi.. Artık bu olaylar sıradan.. Ölmediyseniz eğer sorun yok!!!

7. Mutluluk

Haftasonu evde çorba yaptım, pilav yaptım, kek yaptım, puding yaptım.. Pişirmek çok mutlu etti beni.. 

8. Alışveriş?

İnanır mısınız bilmem ama hiçbir şey almadım.. Oje dışında.. Ama önümüzdeki hafta almak istediğim bir kaç şey var aramızda kalsın.. Bu arada oje alışverişten sayılmaz değil mi?

Bu hafta da böyle geçti.. Bugün yine şehit haberleriyle uyandık güne.. Barışın zamanı gelmedi mi sizce de?

3 yorum:

  1. Madde 8 biter ve Barışın zamanı gelmedi mi mi? kimle barış? Terör örgütüyle mi barış? zehirle yemek arasında uzlaşmaya mı girilsin? Seninkisi istek. Bu isteğin nasıl olacağına dair bir öneri?

    YanıtlaSil
  2. Dirk Pitt; insan öldrmekle bu işin sonu gelmez. 100 yıl geçse de bu bir kavga ve bitmez. Kavga etmek yerine, ben türküm sen kürtsün o çerkez bu alevi kim ermeni demek yerine sadece türkiye vatandaşıyım demek diyebilmek olmalı işi özü. Ne mutlu türküm diyene değil ne mutlu türkiyeliyim diyene olmalı yani. bu ülkeyi bu toprakları vatan kabul etmekle lgili. türklük kürtlük bunlar boş benim için. O yüzden barış diyorum, birarada yaşayalım diyorum. Devlete bakmak lazım bu noktada, yapılmış onca yanlışa bakmak lazım. daha uzar bu konu, bu konuşma da bitmez

    YanıtlaSil
  3. Tespit konusunda farklı bir görüşü paylaşmıyorum. Çözüm konusundaki görüşlerimiz farklı. Yanlışlar yapılmış. Ben bilirim neler yapıldığın, ben de doğuluyum. Ama barış dersen, kimle barış yaparız diye sorarım. Gel bu toprakları kabul et desen, size yaptığımız yanlışları düzelteceğiz desen; sence kabul edecekler mi? Hayır. Dertleri farklı, dertleri güç, dertleri uyuşturucudan gelen para, dertleri fakir ve cahil halkın öyle kalmasını sağlayarak işlerini istedikleri gibi yürütmek. Bunu yaparken biz sizin özgürlüğünüz için savaşıyoruz ilüzyonunu devam ettirmek.

    Benim için ırk, etnik köken, din boş şeyler. Mottom şudur: Doğru şeyleri doğru nedenlerle yaptıktan sonra neye inandığının, hangi ırktan olduğunun bir önemi yok. Ben bunu Ayn Rand'dan önce kavramıştım. Sağolsun elime daha çok neden verdi inandığım şeye devam etmek için.

    John Galt kim?

    YanıtlaSil