23 Ekim 2011 Pazar

Bir Tırtıl Daima Fit Olmalıdır:)

Yaşadığım sitede spor salonu açılıyor söylentileri yazın başladı. Hatta F'in bir arkadaşı orada çalışacak diye ben biraz erken haberdar oldum. Bütün yaz sürekli bir şeyler yaptılar. Sonunda geçen hafta beni arayıp spor salonunu gezmem için davet ettiler. Ben severim spor yapmayı. Hemen koştum gittim. Ve doğrusu beklediğimin çok üstünde çıktı. Ben sıradan bir "SİTE İÇİ" spor salonu beklerken Buhar odası, saunası, kapalı yüzme havuzuyla ve hatta postür ve vücut analiz merkeziyle, donanımlı bir "GERÇEK" spor salonuyla karşılaştım. 


Üstelik en güzel tarafı pilates, cycling, aqua gym, sh'bam, gymstick gibi pek çok grup dersi de verilecek ve eğer istersem hepsine katılma imkanım olacak. 




Sanırım önümüzdeki haftadan itibaren bütün akşamı orada geçireceğim. En güzel tarafı ise evime 5 dk uzaklıkta olması. 


Siz bu satırları okurken ben vücut analizimi yaptırıyor olacağım:) Şans dileyin bana:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder