29 Ağustos 2011 Pazartesi

Tatildeyimmm -2

Salı günü çok yoğun geçti tırtıllar.. O kadar ki ayaklarım hala sızlıyor.. Sabahın köründe uyandım ki meşhuur salı pazarına gideyim.. Arkadaşlarla buluştuk ve hızla talan etmeye başladık pazarı.. Ama olmadı maalesef.. Koskoca pazarda hiçbir şey beğenemedik.. Belki bizim şansızlığımızdı, olabilir.. Benim en çok beğendiğim tezgah eski eşyalar satan oldu elbette:))






Küpeleri görünce kendimi kaybettim yine!!!

Kışın beni sıcak tutsun diye bu yumuşacık patkleri aldım:)





Bir kolye daha..




Ve bir çift küpe:))





İşte pazar ganimetlerim.. Baktık pazarda pek bir şey bulamıyoruz hemen Kadıköy'e geçtik.. Çilek Sokak'tan umutluyduk ama orası da olmadı.. Tek kazancım ne zamandır istediğim o kırmızı skinny jean'i bulmuş olmamdır:)

Görseli Google'dan buldum. Sanırım üşendim kendim çekmeye, ama tam olarak yukarıdaki gibi..


Çilek Sokak tatmin etmeyince Mango, Koton hep gezildi.. Ama bitmiş artık yaz sezonu.. Ben oradan ayrılıp A  ile buluştum ki Eminönü'ne gidelim.. Şark Han'ı ne zamandır merak ediyordum sonunda gittim.. Ama ben yine hiçbir şey bulamadım.. Hatta pazarda görüp beğendiğim bazı şeylerin aynısı çok daha pahalıydı.. Ancak belki makyaj çantaları ve tokalar alınabilirdi.. Eminönü turlamaları sonrası ufak tefek alışverişler yapıldı ve dönüldü.. Akşamı Bostancı sahilde geçirdik ve ben dondum.. Anladım ki sonbahar geliyor, hoşgeliyor:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder