31 Ağustos 2011 Çarşamba

Tatildeyimmm -4

Bu çok sevgili izin günlerimde kalkıp Sun Plaza'ya gitmesem olmazdı.. Evet evet ELCA'ya gittim ben de.. Sırf meraktan aslında çünkü kozmetik herhangi bir şeye ihtiyacım yoktu.. Kozmetik alışverişi yapmadım gerçekten de..



Clinique Targeted Protection Stick SPF 35.. Hep aklımdaydı.. Ama elimde başka bir ürün olduğu için almıyordum.. Ucuza bulunca dayanamadım.. Napalım ama ben bir dişiyim, yedekleme yapmalıyım mutlaka..

Neyse ki bu kdar hasarla kurtuldum oradan.. Sonra doğruca Emirgan'a gittik kahvaltı yapmaya..


Öyle binbir çeşit bir kahvaltı beklemeyin.. Ancak her şey taze ve lezzetliydi.. 




 Taaa dibime girip yüzümün her bir santimetrekaresinde ne kusurlar var ortaya çıkaran fotoğraflar çektiği için azarlayınca böyle oldu.. Kusur musur yok gördüğünüz üzere, eeh ben de yokum ama olsun artık:)))



Vee oradan İstinye Park'a geçerek günü sonlandırdık.. Ben Stradivarius'tan bir hırka aldım.. Heyy yeni sezon alışverişi.. Hayır ucuz bulmasam almazdım elbet.. Ama tam aradığım gibi bir hırkaydı ve çok uygundu fiyatı:)


Ben sanırım bunun 1-2 rengini daha alırım.. Bu tarz hırka arayanlardansanız benim gibi, Stradivarius'a uğrayın derim..

Vee ertesi gün yeni bir yer keşfettik.. Meğer dibimizde harika bir mangal alanı varmış da bizim haberimiz yokmuş.. 


Dağların içinde yemyeşil bir yer.. Adı da Yeşil Vadi zaten.. İnsanlar buraya mangal yapmaya geliyorlar.. Küçük bir yer.. Çay isterseniz demlikle geliyor.. Üstelik yanında lezizz kaynak suyu ile.. Çünkü biraz aşağıdan çıkıyormuş su..


Bir beni yakından çekme fotoğrafı daha.. Meğer yakından çekmiyormuş.. Napiim fobim oldu artık:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder