30 Ağustos 2011 Salı

Tatildeyimmm -3

Hep aklımı kurcalayan bir yer varsa İKEA.. Anneme kataloğu gelmişti.. Tam iki kere üstünden geçtim, alınacaklar listesi yaptım.. Ancak benim alınacaklar listem bütçemi kat kat aştı:)) A ağzından İKEA'ya gitsek lafını kaçırınca üstüne atladı  elbet.. Vee kendimizi bir anda mobilyalar arasında bulduk.. Benim bütçemi aşan listemi bir kenara koymam şarttı.. Hepsini bir arada alamam belki ama teker teker almaya kararlıyım.. Ben bu alışveriş için gerçekten ihtiyacım olan ufak tefek şeyleri aldım.. 

Bunlar: Bulaşıklık (evet hala bir bulaşıklığım yoktu ve çirkin plastiklerden de iç karartan metallerden de nefret ediyorum..) Kendime güzel, küçük sevimli bir bulaşıklık buldum ama:)), kocaman kaşıkları el altında bulundurmaya bir kap, Çekmece düzenleyici, mutfak tezgahına küçük bir çöp kutusu, vs vs..:)


Çekmeceleri düzenlemek için harika bir yöntem.. Yerden de kazanıyorsunuz.. Benzerlerini almayı düşünüyorum.. Hatta almadığıma pişmanım..


Bu kalıplar hamarat ruhumun ısrarlarıyla alındı:))


Ve daha bir dolu ıvır zıvır:)) Gezmek bile son derece eğlenceli, değil mi? Ayrıca, kitap tutucu, bir askılık, komodin, sehpa, küççük bir tezgah da alınacaklar listesine giriş yaptı.. 

İkea tüm günümüzü yedi ama uslanmayarak caddeye gittik.. Veeee..


Böyle şeyler bazen oluyor napalım.. Dördüncüsü Flormar'ın beşincisi ise Golden Rose'un çatlayan ojeleri.. Ve evet Golden Rose Flormar'a göre çok daha iyi.. En sonda Rimmel'in tırnak beyazlatıcısı var.. Ben bunu Mavala'nın turnak beyazlatıcısına benziyor sandım ama hiç öyle gözükmüyor bir daha deneyeyim haberdar ederim..

Ertesi gün ise ben A'nın yanına gittim o resim yaparken ben saatlerce kitap okudum..




Karnımız acıkınca gidip bir şeyler yiyelim dedik.. Kadir yemekhanenin kedisiymiş.. Beslerken benden iyisi yoktu, yemek bitince sinirlendi sanırım tırnakları elime geçiriverdi.. Peki öyle olsun Kadir..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder