8 Kasım 2011 Salı

Ben Geçen Hafta..

1. Ne İzledim?

HİÇBİR ŞEY!!! Geçen hafta hiçbir şey izlemedim, takip ettiğim dizilerin son bölümleri hariç.

2. Ne Okudum?

Şurdan hatırlıyorsunuz değil mi? Okumam gereken bir dolu kitap vardı. Geçen hafta üçünü bitirdim:)

İlki Marian Keyes Tarot ve Çikolata. Çik-Lit romanlarda yeniyim biliyorsunuz. Pasaklı Tanrıça'dan sonra bu okuduğum ikinci çiklit. Eğlenceliydi ama Pasaklı Tanrıça kadar değil. Şimdilik sadece bu kadarını söyleyebilirim.





Haftasonuna 2 kitap sığdırmayı başardım. İkisi de kısa kitaplardı tabii. Biri Chuck Palahniuk "Dövüş Kulübü". Elbet filmini izlemiş ama okumamıştım. Bu zamana kısmetmiş demek. Chuck Palahniuk kitaplarını zaten seviyorum. Hemen heme aynı gün içinde bitirdim. Bir solukta.

Chuck Palahniuk, Dövüş Kulübü, Ayrıntı Yayınları, 181 sf, 15 tl

Son kitap ise yine bir Agatha Christie kitabı. Ölüm Oyunu. Ben aslında bu kitabın filmini izlemiştim. Bunu kitabı okumaya başlar başlamaz hatırladım. Her ne kadar sonunu bilsem de okumayı bırakamadım. Hatta Hercule Poirot olayı çözerken sanki ben d eyeni öğreniyormuşum gibi heyacanlandım. Bu Agatha sevgisi olmalı değil mi?




Agatha Christie, Ölüm Oyunu, Altın Kitaplar, 175 sf, 11 tl

3. Ne Dinledim?

Bu şarkıyı haftanın şarkısı ilan ediyorum:)) 

4. Nerelerdeydim?

Cuma günü alışverişe çıktık. Cumartesi de annemle biraz dolaştık. Olan biten bu. Geçen hafta çok yoğun çalıştık. Aslında kolumu kaldırmaya halim yoktu. Ki kalan kısmı yatarak geçirdim.

5. Neler aldım?


Ne zamandır almak istediğim siyah kaşe bir palto.


Krem rengi bir bluz.


Mango outletden bir şortla, siyah skinny bir pantolon.


Görüldüğü üzere günler boş ve sıkıcı ve tembellikle dolu :)

1 yorum: