24 Şubat 2011 Perşembe

Mini mini mimler:)

Unicornum beni mimleyivermiş:))) Sorular zor ama:)

1. Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey

Hmm.. Eğer Arthur Dent'i elinde havlusuyla Küçükayı Beta Gezegeni'nden yeni dönmüş bir halde kapımın önünde bulursam şok geçiririm sanırım:)

2. Gördüğün zaman eğer almazsam uyuyamam dediğin şey

Ama bu bana yapılmaz:))

  • Çok çok beğendiysem bir çanta ya da kıyafet
  • Toka, küpe, yüzük
  • Kozmetik malzemeleri (gece boyu düşünebilirim)
  • En önemlisi her gördüğümde mutlaka çifte kavrulmuş lokum.. Mümkünse lütfen HacıBekir Lokumcusundan
  • Kitapçıya girdiysem eğer kitap almadan çıkmam, çıkamam..
3. Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey: 

Yapmıyorum ki diyet ben:) Ama göründe tok olsam bile yiyeceğim şey çok fazla:) Özellikle annemin yaptığı antep işi yemekler..

4. Uğurun var mı, uğurun?

Yok sanırım.. Evet evet yok..

5. Kendine en yakıştırdığın renk:

Yakışıyor mu pek emin değilim ama dönem dönem renk tercihlerim değişsede genelde kahverengi, yeşil, kırmızı tonları ve koyu morlar..

6. En sevdiğin takın

Bir tokam var Mardin'den aldığım.. Tavuskuşu şeklinde ve telkare..

7. Takıntın

Buyrun tam yerine geldiniz.. Temizlik takıntım var bir kere.. Sonra aklıma bir şey gelirse onu hemen o anda yapmalıyım.. Bu nedenle beni sabahın üçünde temizlik yaparken bulabileceğiniz gibi sabahın beşinde sırf aklıma takılmış bir şeyi almak için yollara düşmüş bir halde de görebilirsiniz.. Ya da tam uykuya hazırlanırken aniden yoga yapmaya başlayabilirim mesela..

8. Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğin şehir, ülke?

Kuşkusuz Fas/Marakeş

9. Ben bu şarkıyı duyunca şakırım

Şakıyamam sesim berbat.. Ama bağıra çığıra söylerim tabii..

  • Basia_Baby You're Mine
  • Queen_Killer Queen
10. Solunda ne var?

Hmm 3 tane kitap, bir fincan kahve, 3 farklı örgü (maymun iştahlıyım ben üstüme gelmeyin lütfeen)

Ben bu mimi beğenip daha önce cevaplamamış olan tüm bloggerlara yolluyorum.. Öpüyorum.. Uçuyorum.. Kaçıyorum..

1 yorum: