25 Şubat 2011 Cuma

Heyyt be:)

Geçen akşam beni çok mutlu eden bir iltifat aldım:)) Kimden mi? Teyzeciğimden..

"Gerçek teyzem değil" demeye dilim varmaz.. Gözümü açtım onlar vardı.. Annemin beni doğurduğu evdeki alt kat komşuları.. Çocukların arasında en küçük bendim.. Beraber büyüdük.. Henüz 3-4 yaşındayken evden onlara kaçmışlığım bile var, bacak kadar boyumla.. Hep beraberdik, en kötü zamanları beraber atlattık.. 

Şimdi kızının bir bebeği var.. Ben de onları ziyarete gidiyorum ara ara.. Geçen gittiğimde her zamanki gibi mutfakta kahve faslı sırasında muhabbet ederken teyzem bana "Hep bunu istiyordun.. Küçüklükten beri.. Bak nasıl başardın" dedi.. Önce anlamadım ama sonra farkettim neden bahsettiğini.. 

Evet ortaokulda başladım hayalini kurmaya bunun.. Ergenliğe yeni girmiş pek çok genç kızın aksine ben hiç gelinlik, düğün, evlilik hayali kurmadım.. Hiç ama.. Yok kuranları kınıyorum sanılmasın lütfen.. Benim öyle olmadı işte.. Ben hHer gece yattığımda sadece evimi düşlerdim.. Benim sadece benim olan evi.. 1 oda 1 salondan oluşuyordu, amerikan mutfaklıydı:)) Her gece evimi dekore ederdim hayalimde.. 

Şimdi ben o evdeyim..:) 1 tanecik odası var:) Bir de salonum.. Akşamları döndüğümde huzur buluyorum burda.. Uyku tutmayan gecelerde cam kenarında sürekli uçakları izliyorum..

 Evim böyle bir şey işte:)

Nerdeyse 5 senedir yalnız yaşıyorum.. Haziran ayından beri de bu minik evimdeyim..Ben yaptım her şeyi diyebiliyorum.. Ben yaptım çünkü.. Kendi başıma.. Bu öyle önemli bir şey ki benim için..

Teyzem böyle deyince nasıl mutlu oldum anlatamam.. Kendimi iyi hissettim, güven tazeledim:)

2 yorum:

  1. ne güzel canım ya :) evini çok beğendim seni öyle yansıtıyor ki :)en önemlisi de kendin yapmış olman.tamamen senin işte süper bişey. bir ortak nokta daha işte.ben de hiç evlilik düğün hayali kurmamıştım, hayallerimde evimi süslemişliğim var benim de:) ergenliğe girdiğim sıralar deli gibi dua ediyordum ki bir zaman makinesi icat edilsin ve ben de eski mısır'a tutankhamon'u görmeye gideyim diye:) hey allahım nerden aklıma geldi şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. ah canım ya nasıl güldürdün beni bu saatte:))) Önce çok teşekkür ederim.. Sonra şunu söylemeliyim ki böyle bir hayalin olmasına hiç şaşırmıyorum.. Senin hayalinin öyle sıradan herkesin aklına gelecek bir şey olmasına şaşardım ancak:))

    YanıtlaSil