20 Eylül 2011 Salı

Patlıcan Cennetten Düşmüştür!!

Ben patlıcan delisiyim.. Küçükken ağzıma sürmezdim. Bir de anneme kızartmasını seviyorum numarası çekerdim. Kadın kızartır önüme koyar ben bahaneler kraliçesi olurdum.. Sonra diğer pek çok yiyecek gibi patlıcanı da yemeye başladım.. Hatta patlıcanlı her şeyi yer oldum.. Cennet sebzesi patlıcan (S'ye sevgilerle:))..

Tabii közlenmişi en güzeli.. Şöyle mangalda off.. Ama evde ocak üstünde bu işi yaparsanız ardından 2 saat temizlikle uğraşacaksınız demektir.. Ben o yüzden evde yapmıyorum.. Bu işi fırında nasıl kolay yaparım internet araştırmaları kapsamında süper bir yol buldum..

Çoğunuz biliyor belki.. Benim gibi bir amatör içinse bu süper bir buluş:) Patlıcanları yıkayıp kurulayıp folyaya bir güzel sardım ve fırına attım.. Yaklaşık 50 dakika gibi bir sürede harika kokular yayılmaya başlayınca aldım..


Kabukları soymak ocakta közlenmiş olanında daha kolaydı.. Sulu, yumuşacık ve lezzetliydi..


Sonra minnak doğrayıp yoğurtla karıştırdım. Üzerine nane döküp bir oturuşta yedim ho ho:))) Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder