19 Eylül 2011 Pazartesi

Sahaf Festivali..


Ben Sahaf Festivaline geçen hata gitmiştim aslında.. Gidemeyenler çok şey kaçırdılar maalesef.. Bir kere bunca sahafı bir arada bulmak güzel.. Aksaray'dan, Beyoğlu'ndan, Beyazıd'dan, Bursa'dan sahaflar vardı. Hem sahaf gezmeyi sevenlerdenseniz (ben gibi) daha eğlenceli bir aktivite olamazdı.. Ben gittiğimde çok kalabalıktı.. Sadece 2 tur atabildim ve 5 tane kitap aldım.. Kısa günün karı diyelim ve kitaplara geçelim:)

1. Sophie Kinsella _ Pasaklı Tanrıça: Ben daha önce hiç çıtır edebiyat (chick-lit) denen bu alana girmemiştim. Ama merak ettiğimden aldım.. 2 günde de okudum.

2. Yaşar Kemal _ Yılanı Öldürseler: Sabahattin Ali, Yaşar Kemal vb kitapları hep sabah erken tükeniyormuş. Yetişememişim. Bir bu vardı kapıverdim. Hatta tam ben aldım bir kız Yaşar Kemal sordu. Dedim "kaçırdın canım üzgünüm":)

3. Agatha Christie _ Noel'de Cinayet: Bir sahafa gidilir de Agatha romanı alınmaz mı?

4. Peter Ackroyd _ Chatterton: Şanslıyım dediklerimden biri de bu kitap.

5. Arthur Golden_ Bir Geyşa'nın Anıları: Sırf merakımdan aldım. İyi de ettim:)

4 yorum:

  1. Ah ah ah 1 kere bile gidemedim ama feci aklim kaliyor her defasinda.
    Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
  2. serrosa; belki burada olduğun bir zaman denk gelir:) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. offf çok kalabalıktı, ben de 2 tur atıp 6 tane Agatha Christie alıp çıktım. Talepten ötürü fuarın süresini uzatmışlar, gidip birkaç tane daha Agatha teyze romanı alsam mı diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Judy Abbott; ben bilmiyordum uzatıldığını, bence hemen koş Agatha topla:) keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil