1 Temmuz 2011 Cuma

Bu ara..

Son dönemde yapmaktan keyif aldığım her şeyi bir kenara bırakmak durumunda kaldım.. Biz zavallı doktora öğrencileri her altı ayda, tez jürimize ne yaptık ne ettik anlatmak zorundayız.. Hem ayrıntılı bir rapor hazırlamalı hem de sunum yapmalıyız.. Geçtiğimiz haftalarda bir taraftan rapor yazıp, sunum hazırlamakla uğraşırken diğer taraftan son hızla deneylere devam ediyorduk.. Öyle çok yoruldum ki başka hiçbir şeye fırsatım, vaktim, hevesim kalmadı.. 


Genelde evde geçirdiğim bu dönemde bir sabah sevgili çiçeğimin açtığını gördüm:) Kendisini uzanmış camdan dışarıyı izlerken yakaladım..


Günlerim hep aynı monotonlukta geçti.. Bazen ben de cam kenarına oturup dinlendim..


Sevdiğim blogları takip etmeyi ihmal etmedim..


Vee çalıştım..

Arada kaçamak yaptım..


Bunaldığım zamanlarda kendimi sakinleştirmek için çabaladım..


Veee en sonunda geçen cuma günü sunumu yaptım.. Bitti, gitti, geçti.. Deneylere devam edeceğiz elbet ama bir altı ay daha rapor derdi yok:) (aslında o dert hep var ama neyse..). Şimdi gelsin kitaplar, filmler, gezme tozmalar.. Oooh:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder