20 Temmuz 2011 Çarşamba

Rock n Coke..

Tırtılınız Pazar günü Rock n Coke'ta sıcaktan yanmaktaydı.. Kendine gelmesi zaman aldı tabii.. :) 


Evet bu cümlelerle havamı attıktan sonra asıl konuya geçebilirim.. Pek sevgili K sayesinde haftasonu RocknCoke'daydık.. Ben cumartesi Büyükada'da yatıyordum ama A, rockncoke'da Limp Bizkit izlemekteydi.. Herkesin konuştuğu Limp Bizkit'in ne kadar muhteşem bir performans sergilediği idi :/ Olsun pazar günü ben de katıldım bu kervana.. Girişte bilekliklerimizi alıp kalabalığa karıştık.. 


Ama o ne sıcak allahım.. Dayanılır gibi diil.. Buzlu suları alıp birbirimizi ıslata ıslata o en sıcak zamanları atlatmaya çalıştık.. Bu arada sahnede Gripin vardı.. Peşinden Friendly Fires çıktı.. Ancak tuvaletlerden ara ara yükselen kokular sahnenin sol çaprazını bence iptal etmişti.. Gerçi sürekli bir koku yoktu.. Ancak o tuvaletleri kullanmak herkesin kabusu haline gelmişti.. Biz Lounge alanındaki tuvaletleri kullandık.. Orasını bile temiz tutmakta zorlanıyordu görevliler.. Benim ilkokuldan bu yana en büyük kabusum tuvaletlerdir.. İlkokulda tuvalete girmeyi reddederdim.. Tuvaletimi tutmaktan hasta olmuştum da özel izin çıkmıştı  öğretmenler tuvaletini kullanmam için.. Dersin ortasında izin almadan tuvalete gidebiliyordum:) Benim gibi biri festival alanında o portatif leğenleri mümkün diil kullanamazdı, kullanamamıştır.. Gerçekten de tuvalet ihtiyacını başka türlü (!) halleden kişiler olduğunu duydum.. 


Neyse efenim biz adapte olurken Athena sahneye çıktı.. 


Burada ağzı açık ayran delisi beni görmektesiniz..

Çok şükür Athena'da geldi geçti, hava da hafif serinlemeye başlamıştı ki Skunk Anansie sahneye çıktı.. Ve günün en keyifli, en enerjik performansını izledik.. Hava yakmıyordu ama dondurmuyordu da daha.. Ve Skin'i ağzım bir karış açık izledim.. Böyle bir enerjiyi ben kimsede görmedim.. 2 kere stage dive yaptı.. Hepimiz çıldırdık.. 

 Kıyafeti muhteşemdi..



Ardından Paolo Nutini çıktı da sakinleştik.. Öyle olduğumuz yer oturup mırıl mırıl dinledik kendisini.. 


Travis'i sabırsızlıkla bekliyordum.. Bir kaç sene önce geldiğinde niyetlenmiş ama nedendir hatırlamıyorum gidememiştim.. Travis iyi aile babalarından oluşan bir rock grubu olmuş:) Olsun,  "Side, Why Does It Always Rain on Me?, Flowers in the Window, Sing" gibi şarkıları hep beraber söyledik.. Çok sempatiklerdi, çok sevimlilerdi:))) 


Ve son olarak havanın dondurduğu (en azından beni) saatlerde Moby sahnedeydi.. Gerçi donmaya fırsat bırakmadılar.. Kendisi her şarkının sonunda "tfenk yu tfenk yu tfenk yu teşekür ediyoruuumm tfenk yu tfenk yu tfenk yu" diyerek kalbimi çalmıştır.. Konser bitiminde benim gibi tfenk yu layan pek çok kişiye rastladım.. 




Ah ama tüylerimiz diken diken olarak "Why Does my Heart Feel So Bad?" dinledik ki anlatılır gibi diil.. En sonunda "Lift Me Up" la zıplatarak bizi gittiler.. 


Gece bitmiş biz de bitmiştik.. Eve döndüğümde saat sabahın dördüydü.. Duşa kendimi zor attım.. Kamp yapıp orada kalanlar naptılar bilemiyorum :) Sonrasında mutlulukla sızmışım:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder