27 Haziran 2011 Pazartesi

Antepliyk 2..

Evet en son yağmurdan sırılsıklam bir durumdaydık hatırlarsanız.. İyice kurunup karnımızı güzelce doyurduktan sonra hayvanat bahçesine gitmeye karar verdik. Gaziantep Hayvanat Bahçesi Dünya'daki en büyük 3. hayvanat bahçesiymiş.. Hemen öğretmenevinin önünden bir minibüse atladık, yaklaşık 30 dakikalık süper keyifli (zira şoförün 12-13 yaşlarındaki oğlu bizi gülmekten kopardı) bir yolculuk sonrası hayvanat bahçesinin kapısındaydık.. Giriş öğrenciye 1,5 tl:))



 Önce balıklar..


 Sanırım bu "ne çekiyorsun kardeşim!!" bakışı..



 Sevdiriyor yaa kendini..


Dişisine kur yapacak diye manyak oldu.. Kuyruğu açmış ileri geri dans edip duruyordu biz rastladığımızda.. Bilmiyorum sonra muradına erebildi mi?



 Yemek vaktiii...



Adı Gabi.. Tüp bebek yöntemiyle dünyaya gelen ilk fil kendisi.. Bir de kardeşi var Pili.. Gabi daha sosyalmiş Pili'ye göre.. Bir o kadar da yaramaz.. Günde 150 kilo yemek yiyorlarmış şimdilik.. Büyüyünce 300 kiloyu bulacakmış günlük besin ihtiyaçları. Bu kadar çok yemeselerdi birine evimde bakacaktım ben.. Kısmet değilmiş:))



 Bu hayvanın ne olduğunu çıkaramadık..


Filamingoların yeri bende ayrı:))) 

En son kuş evini de gezince gezmediğimiz hiçbir yer kalmadı ve hayvanat bahçesi kapandı:)).. Gerçekten kapanana kadar gezdik orada.. Fotoğrafların bir kaç tanesini paylaşabildim ben maalesef.. Yılanevi ve akvaryumda çektiğim fotoğrafları koyamadım..

Son derece yorgun bir biçimde mekanımıza döndük ve inanılmaz lezzetli bir akşam yemeği yedik.. Biz gayet ucuz bir yerde yedik sanıyorum ilk akşam yemeğimizi.. Yine de her şey son derece lezzetliydi. 2 kişi, patlıcan kebabı, içli köfte, ayran, salata, çiğ köfteden oluşan menüye toplamda 20 tl verdik.. 


Ardından SankoPark alışveriş merkezine uğradık.. Aklınıza gelen hemen her mağazayı bulabileceğiniz bir yer burası.. Ertesi gün anneler günü olduğundan geç bir saatte gezdiğimiz halde kalabalıktı.. şöyle bir dolaştık ve çıktık.. Dönüş yolumuz üzerinde Mado'ya uğradık.. Birer kahve içmeye.. Saat 12'ye geliyordu ve sokakta hala insanlar vardı.. Dönerken de yok saat geçmiş, aman tırsıyoruz gibi bir şey yaşamadık.. Son derece rahat döndük evimize:)) Ve ertesi gün daha da yorulacağımızın bilincinde deliksiz birer uyku çektik:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder