6 Mayıs 2012 Pazar

Nisan Ayı Kitapları

Evet hala aynı hızla okumaya devam ediyorum. yazın biraz yavaşlarım diye düşünüyorum aslında. Malum havalar güzelleştikçe insanın evde oturası olmuyor pek:)

Neyse. Nisan'da 4 kitap bitirmişim.

Üçlemenin son kitabı. 1 hafta sürmedi bitmesi. Ve devamının olmadığını bilmek acı veriyor. Gerçekten!! Lisbeth seni çok özliycem..


Stieg Larsson, Arı Kovanına Çomak Sokan Kız, Pegasus Yayınları, 799 sf.


Filmini izlemişim neden kitabını okumuyorum ki!.. Filminden daha eğlenceli olduğu kesin. Ama filmi izledikten sonra Bridget hep şişko, paytak yürüyüşlü bir Renee Zelweger olarak kalıyor akılda. 


Helen Fielding, Bridget Jones'un Günlüğü, Gendaş Kültür, 311 sf.

Charlie'nin Çikolata Fabrikası'nı okuduktan sonra Charlie'nin Büyük Cam Asansörü'nü okumasam olmazdı. Elimde yeni bir Roald Dahl kitabı var. Sanırım tüm kitaplarını okuyacağım, bağımlısı oldum. 



Roald Dahl, Charlie'nin Büyük Cam Asansörü, Can Çocuk, 191 sf.

Paulo Coelho kitaplarını pek sevmiyorum ben. Yine de zamanında okuduğum 1-2 kitabı hatırına tüm kitaplarını okumaya karar verdim. İçim sıkıla sıkıla da olsa okudum işte. Kişisel gelişim kitaplarını sevenler için ideal sanırım. Benim için değil.


Paulo Coelho, Elif, Can Yayınları, 247 sf.


Bu ay bir çik-lit, bir çocuk kitabıi bir best-seller, bir de herhangi bir kategoriye bir türlü koyamadığım bir kitap okumuşum.

Nisan ayı için 4 kitap az gelebilir. Ama başlayıp sonuna yaklaştığım 3 kitap vardı. Ve onlar da bu ayın hemen başında bitti. Ama Mayıs kitabı oldular elbet:)

Sonuç olarak nisan sonu toplam kitap sayısı 20. Okunan sayfa 6334:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder