20 Mayıs 2012 Pazar

İç Kararması..

Yine bahar gelmedi işte. Aniden yaza geçicez. Bütün yazlıklar çıkarılmış, botlar çizmeler, üstelik boyatılıp temizlenerek kaldırılmışken her gün yağmur yağmamalı. Hava durumuna her bakıldığında iç kararmamalı. Bütün hafta yağacağını görüp de gülümsemek mümkün mü? Mümkün aslında. Bu havalar da güzel. Hava öyle çok soğuk değil. Bir pazar günü evinizde, çayınızı kahvenizi sıcacık içer ve battaniyelere gömülmüşken yağan yağmuru izlemek güzel. Amy Winehouse dinlemek güzel. Müthiş bir pazar kahvaltısı güzel. Etrafınızda 12 kitapla neyi okusam diye bakınmak güzel. 



Ama eğer keyfinizi kaçıran bambaşka bir sorunsa keyif almak zor hayattan. Bu saçma zamanlar da geçecek elbet diyorum. Küçük 1-2 engel çıktıysa önüme bu ne ki? Hep böyleydi benim hayatım zaten. Beni yıldırabileceğini hiç sanmıyorum!!!





Senin o koca burnunu yerim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder