30 Nisan 2011 Cumartesi

Felekten Bir Gün ve Başağrıları..

Henüz hiçbir yer açılmamışken, bizimse afyonumuz patlamamışken F ve ben kendimizi Taksim'de bulduk.. Sabahın köründe Taksim'de ne işimiz vardı?.. Kafayı mı yedik, aklımızı mı oynattık?? Hayır canım her dişinin yaşamını devam ettirebilmesi için yapması gereken bir şeyi yaptık: ALIŞVERİŞ..


Saat 9.30'da Kadıköy'de buluştuk ve 10.10'da Taksim'deydik.. "Bir şeyi ucuza alabileceksem pahalısına dönüp bakmam" inadım nedeniyle 1 hafta önce Beyoğlu İş Merkezi'nden kendime ayırttığım pantolonu almaya koştuk önce.. Benim aklım kırmızıdaydı ama yoktu.. İyi de oldu bu rengi daha çok sevdim..




Sonra dolaşmaya başladık. .Öyle güzel şeyler var ki.. Her beğendiğimizi almaya kalksaydık benim Antep gezi planım suya düşerdi (Önümüzdeki haftasonu Antep'ten bildireceğim dostlar:) Affet beni A:() F, benim pantolonu aldığım yerden çok güzel bir etek aldı.. Ama fotoğrafı yok tabii.. Sonra bir yerde elbise beğendik.. Daha dükkan açılmamıştı.. Biraz dolaştıktan sonra oraya döndük.. Ve elbiseyi aldık:)) Üstelik sabah siftahı diye indirim bile yapıldı bize.. 






Burada size gösteremeyeceğim çok cici bir şey ve birer küpe aldıktan sonra aklımızda bir dolu elbise, etek, t-shirt kalsa da orayı terketmeyi başardık.. 




Atlas pasajına daldık sonra.. Girişte sağ tarafta bir mağaza var.. O kadar renkli ki farketmemek olanaksız zaten.. Ordan toka almaya bayılıyorum ben:)) Her seferinde hem de.. Bu defa da çok beğendiğim bir tokayı kaptım.. Bir de yüzüklük aldım.. Hiç haberim yoktu benim bunlardan, ne kadar kullanışlı bir şeymiş..





Benim bundan belki iki ay önce görüp beğendiğim ayakkabının Metrocity'de olduğunu öğrenmemizle soluğu orda almamız bir oldu.. 




Bu arada alışveriş yapan kadın acıkmaz, susamaz, yorulmaz mottosuyla yola çıkmış olsak bile acıktık elbet.. Ama bir yerde oturup zaman kaybetmek istemediğimizden migros'tan sandviçleri alıp ayaküstü lüplettik.. Benim başağrım bu ara başladı..


Oradan da İstinye Park'a geçtik.. H&M'de görüp beğendiğimiz o çok ucuz ayakkabılara bir bakalım dedik.. O ne??? Yağmalanmış resmen ayakkabılar.. Olsun bikiniler çok uygun fiyatlıydı dedik.. Onlar da bitmiş.. Her şey resmen yağmalanmış.. Uğradığımız şok ve moral bozukluğu :p ile bir kaç takı aldık.. F bir de çanta almayı başardı:) 





Ordan çıkıp bir iki yeri daha gezdikten sonra ben başağrıma çare olur umuduyla kahveye saldırdım ama ne mümkün.. Geçmediği gibi daha beter oldu.. Eve zor geldim.. O kadar başım ağrıdı ki midem bulanmaya başladı.. Eve gelir gelmez ağrı kesici alıp yattım.. Öyle 5 saat uyumuşum.. Uyanınca  meraktan çatlayanlara durum bildirip yine yattım.. Gece yarısı uyanıp bir şeyler yedim ve uyumaya devam ettim.. Hala başım hafif hafif ağrıyor.. Neyse ki daha iyiyim.. 


Bu arada unuttum Calzedonia'dan iki tane çocuk çorabı aldım :))) Hayır canım kendime:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder