26 Nisan 2011 Salı

Ben geçen hafta...

1. Ne okudum?


Başladığımı söylemiştim.. Bu hafta bitirdim.. Keşke bitmeseydi diyorum şimdi.. Okuduğum en güzel Orhan Pamuk kitaplarından biriydi..

2. Ne izledim?

Bu ara farkettiyseniz romantik komedi tarzı filmlere sardım.. Kafam öyle dolu ki yormayan filmler istiyorum..


Jennifer Aniston ve Adam Sandler.. Bir yerlerde bonus olarak Nicole Kidman çıkıyor karşımıza.. Uykuyla uyanıklık arasında bitse de gitsek modunda izlenebilir.. 2011 yapımı filmin IMDB puanı 6.3/10


Merly Streep Olduktan sonra bir filmin içinde sorun yok.. Ki bu film iyi vakit geçirmek için ideal.. Eğlenceli, sıcak daha ne olsun.. 2009 yapımı filmin IMDB puanı 6.6/10


Natalie Portman ve Ashton Kutcher beraber hiç olmamış dedirten film.. Eğlenceli bile değil.. 2011 yapımı ve IMDB puanı 6.3/10


 Şimdiye kadar bir Ferzan Özpetek filmi için kötüymüş diyemedim.. 2007 yapımı, IMDB puanı ise 6.7/10.. Üstelik 8 ödülü var..


Terry Gilliam'ın yönettiği bu yıldızlar geçidini ben öyle çok çok beğenemedim.. Belki beklentim çok yüksekti.. Ama biraz geçiştirilmiş, sıkıştırılmış.. Olanlar yüzünden bu çok tabii elbet.. O yüzden Heath Ledger'a şapka çıkarıp izlemediyseniz benim gibi izleyin diyorum.. 2009 yapımı filmin 2 Oscar adaylığı (Sanat Yönetimi ve Kostüm) ve 3 ödülü var.. IMDB puanı ise 7.1/10

3. Ne dinledim/dinliyorum?

Bu hafta model dinleyip durdum.. Öyle tüm şarkıları sıraya koyup baştan sona defalarca:))) Şiddetle tavsiye ediyorum:))

4. Hangi sanatsal aktivite??

Dün bahsettiğim Salt.. Mutlaka gidip görülmeli.. Özellikle Hüseyin Bahri Alptekin'in sergisi..

5. Takıldığım yiyecek? 


Çileeek.. Bu hafta ilk çileğimi aldım marketten.. Lezzet? Cık çok iyi değil ama kokusu yeterdi..



6. Takıldığım içecek??

Yeşil çay.. Poşet değil de demleme olanı.. Hemen her sabah bol bol tükettim:))

7. Beni çok mutlu eden şey?

Cumartesi sabahı güneşli bir güne uyanmak..

8. Nelere sıkıldım?

ÖSYM ...... ye!!!

9. Ne aldım?

Ahhh beyaz puantiyeleri olan lacivert bir pijama altı, bir yüz maskesi, bir şal, ihtiyacım olan bir pudra, 2 yeni film..:)

10. Ne de aklım kaldı?

A'nın bana gösterdiği (hain!!) bir çantada, Sephora'da gördüğüm Yes to Carrots nemlendiricilerde, bir çift espadrilde:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder