3 Şubat 2012 Cuma

Ben Geçen Hafta (Ay:))

Yokluğum sırasında tek yaptığım şey okumak olmuş. Ocak ayı içinde 5 kitap bitirmişim:) Film izlemiyorum hala. Hatta filme başlayıp uyumak alışkanlık oldu.

1. Ne Okudum?

Murakami.. Sahilde Kafka geçen ay bitirdiğim ilk kitaptı. Murakami okumak hep gzel, hiç hayalkırıklığına uğratmıyor beni. Orhan Pamuk okumak gibi benim için.. 


Haruki Murakami, Sahilde Kafka, Doğan Kitap, 651 sf., 33 tl


Ben şu Alacakaranlık serisinin filmlerini izlemedim. Pek güzel şeyler de duymadım hakkında. Bari oturayım kitaplarını okuyayım dedim ve geçen ay Alacakaranlık ile Yeni Ay'ı bitirdim. Şimdi üçüncü kitaba geçiyorum. Çok beğendiğimi söyleyemem. Okurken Edward denen saçma vampirle kızı boğazlamak isteği doğuyor içimde:) Normal midir?


Alacakaranlık, Yeni Ay, Stephenie Meyer, Epsilon Yayınevi, 407 ve 440 sf, her ikisi de 20'şer tl.

Evet o bir çocuk kitabı. Ama bu elbette benim okumama engel değil. Filmini nasıl bayıla bayıla izledimse kitabı da öyle bayıla bayıla okudum. 


Roald Dahl, Charlie'nin Çikolata Fabrikası, Can Yayınları, 192 sf, 14 tl


Benim için geçen ayın sürprizi Jonathan Safran Foer'in Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın isimli kitabı oldu. Nasıl bitirdim anlamadım. Babası 11 Eylül saldırısında ölmüş bir çocuğun hikayesi. Aslında çok sıradan.. İçe işleyen, acıtan, gülümseten bir kitap. Yazar için ortak görüş keskin bir zekası olduğu sanırım. Okuyun lütfen, okutun da..


Jonathan Safran Foer, Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın, 367 sf, 24 tl.

Son kitap bir Maeve Binchy kitabı: Leylak Zamanı. Daha önce yazarın başka bir kitabını okumaya çalışmış becerememiştim. Bu ikinci denemem. Kolay okunan yazlık kitaplardan. 



Maeve Binchy, Leylak Zamanı, Doğan Kitap, 173 sf, 9 tl

2. Ne İzledim?

Hala izlemiyorum. Dedim ya film izlemeye başladığımızda uyuyorum. Sıraya koyduğum yığınla film var üstelik. İlk olarak da okuduğum kitapların filmlerini izlemek istiyorum. Alacakaranlık, Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın. Haydi bana şans dileyin:)

3. Ne dinledim?

Benim artık bir müzik setim var:)))  (Televizyonum olmadığnı biliyordunuz değil mi?)

Çalma listemin başındaki isim Karen Elson. Buyrun buradan dinleyin:) Sabahları beni uyandıran şarkı bu:)

4. Alışveriş?

Vazgeçemiyorum. Hele indirim dönemi ne zor şey. 

Butiğimden bayıla bayıla aldığım gömlek:)


Sezon başında görüp beğendiğim etek 20 liraya düşünce kaptım:) Koton'dan



Daha minnak olan çantalarımda kullanabilmek için ufak bir cüzdan arıyordum. Onu da Koton'da buldum. Görür görmez almam gerekiyordu napayım.




H&M'de dolaşıp hiçbir şey bulamayan bir ben varım sanırım. Ancak takı alabiliyorum. Bir de krem rengi dantel çorap aldım. Yanıma kar kaldı.



Sonraaaa Stradivarius ve Bershka'dan sezon başında 2,5 katı fiyata aldığım bluzlardan aldım yine. Ahlaya vahlaya tabii..

Veee aldığım en güzel şey Murakami seti oldu.. :)



Yine de çok bir şey almamışım evet iyi durumdayım:)


Yeni yıl hediyeleri arasında en sevdiğim bu terlikler bu arada. Paylaşmasam olmazdı:)






5. Nerelerdeydim?






Bence geçen ayın en güzel günü inanılmaz karlı bir günde Sarıyer'e gidişim oldu:) Neden mi? Bir sonraki postun sürprizi bu işte:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder