27 Ekim 2010 Çarşamba

45'likler-1


Bit pazarına gitmişken 45'lik dinlemeden olmaz.. 70'lerin şarkılarını çok seviyorum ben.. Sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum ara ara..


İlk şarkı Funda'dan.. Siz bu şarkıyı bir reklam filminden hatırlayacaksınız.. 1976 senesinin şarkısı aslen.. Şarkıyı, Funda'nın kendisi 15 yaşında bestelemiş.. Ama hala zevkle dinletiyor kendini.. Öyle diil mi? Lay lalay lay lalalay laylalalay:))))))


Yine günlerdir uykusuzum.. Şunu yapayım yatıyorum, bir sayfa daha okuyunca uyuyacağım derken gece yarısını geçiyor saat.. Sabahın köründe zorla kalkıyorum.. Bu gece gerçekten erkenden yatıyorum ben.. Tatlı rüyalar bana.. :)

2 yorum:

  1. inanmıyorum yaa:) bu konuda da mı aynıymış zevklerimiz :) bayılırım 45'liklere:) çok güzel oldu bu :) iyi geceler canım.

    YanıtlaSil
  2. :)))) eh bu kadar olur:)) öpüyorum..

    YanıtlaSil